کد خبر : 1639076 | 03 مهر 1398 ساعت 12:45 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید زیدان از ستاره ولزی رئال مادرید

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای زیدان؛ بیل بازیکن کلیدی ماست!

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل اوساسونا به تمجید از گرت بیل ستاره جنجالی این تیم پرداخته و از او به عنوان یک بازیکن کلیدی یاد کرد.

چرخش ۱۸۰ درجه‌ای زیدان؛ بیل بازیکن کلیدی ماست!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئال مادرید امروز در هفته ششم لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود، زین‌الدین زیدان سرمربی این تیم به تمجید از گرت بیل، ستاره ولزی رئال پرداخته و از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم خود یاد کرد.

 

1437437

 

این در حالی است که در طول تابستان آینده بیل در رئال مادرید با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بود و زیدان به صراحت اعلام کرد ستاره ولزی جایی در برنامه‌های آتی او نخواهد داشت. کار به جایی رسید که گرت بیل تا یک قدمی انتقال به باشگاهی چینی پیش رفت ولی این انتقال در آخرین لحظات با مخالفت مدیران ارشد رئال روبرو شده و به سرانجام نرسید.

 

زیدان از شروع فصل جدید با تغییری صد و هشتاد درجه نسبت به گرت بیل از او به عنوان یکی از بازیکنان فیکس تیم خود استفاده کرده است. گرت بیل هم در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و در چهار بازی لالیگا که به میدان رفته دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

 

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی با اوساسونا گفت:" گرت بیل تمرکز بالایی دارد. او می‌خواهد موفق باشد و این روزها شرایط خوبی دارد. گرت بیل بازیکن مهمی است و می‌داند که برای ما اهمیت زیادی دارد".

 

سرمربی رئال در ادامه گفت:" گرت بیل زمانی که ما در حال حمله هستیم به تیم کمک می‌کند و زمانی که به دفاع برمی‌گردیم هم به تیم کمک می‌کند. وقتی یک بازیکن جدی و متعهد است می‌تواند برای تیم فوق‌العاده مفید باشد".

 

دیدگاه‌ها